keskiviikko 16. huhtikuuta 2014


Mitä kuuluu syövän päähän potkimiselle? Sanopa se. En tiedä.
Tutkimushyrrässä pyöriminen vie naisesta kaiken voiman. Vie kaiken voiman. Tuleeko tämä teksti minun suustani? Kaiken ja paljon ja lähes tulkoon ihan mitä vaan kestävän naisen suusta.

Mitä kuuluu ? En tiedä.
Tuli Pet-kuvaus. Tuli kipu tuska epävarmuus epätietoisuus ahdistus.

Tuli oikeasti Pet-kuvaus. Ole liikkumatta syömättä nukkumatta. Ole liikkumatta. Yhteensä kaksi tuntia. Kun joka paikkaan sattuu oikeasti. Kun ainoa keino kestää kipua on heiluttaa jalkaa liikuttaa lantiota vaihtaa asentoa. Silloin kestät kipua kun saat kävellä nousta ylös vaihtaa kylkeä.
Ole liikkumatta kaksi tuntia ja me selvitämme tautisi tilan. Kuinka aktiivisia mahdolliset kasvaimesi ovat? Missä ne kasvaimet kasvoivatkaan? Ai niin. Siellä selkärangassa. Nikamassa numero kymmenenen. Siellä oikean puolen lonkassa.

En minä tarvitse selkärangan nikamaa numero kymmenen enkä oikean puolen lonkkaa mihinkään.  Yliarvostettua. Etenkin selkäranka. Selkärangan nikama. Numero kymmenen.
Tuli kuvaus.  Tuli kuvauksen tulosten kuulemisen aika.

Olemme iloisia uutisista etteivät mahdolliset kasvaimet ole tällä hetkellä aktiivisia. Eivät ole aktiivisia. Ovat silti mahdollisia kasvaimia. Mutta koteloituneita.
Kuka huutaa huraa? Joku minussa ja samaan aikaan en ainakaan minä. Olen oikeasti iloinen mutta mitä se ilo enää on. Älä sano mitään. Koska et sinä tiedä. Et ollut kanssani siellä deprivaation tilassa jossa katsoin kauheinta silmiin.

Eivät ole aktiivisia tällä hetkellä. Tiedän tämän olevan ainoastaan hyvä kaunis puhdas vapauttava asia.
Silti odotan jatkoa. Verikokeet näyttävät toista. Vereni kertoo sen jonkun paskan jylläävän jossain päin minua ja sitä paskaa eivät pystyneet vielä paikallistamaan.

Olenko minä soturi taistelija?
Mitä minulle kuuluu?

Kerro.

Muuthan sen aina tietävät.

ps. jatkoa seuraa olen siis menossa jatkotutkimuksiin. Magneettikuvaus huraa. Luustosta koepala huraa. Tuliko jo vappu?

 

1 kommentti:

  1. Unna....sattumalta törmäsin blogiisi. Selailin...luin...ja nyt ajatuksissani on vain sinun tuntosi, ajatuksesi, kokemuksesi.......Koko sydämmestäni toivon sinulle kaikkea hyvää. Uskon Jumalan ihmeisiin, sen kokeneena....koska mahdottomasta tuli mahdollinen. Laita pienent kätesi ristiin ja pyydä Kokein Isämme, pelastajamme, sinun ja perheesi luokse. Isä ei jätä kuulematta lapsensa huutoa <3
    Kaikella rakkaudella, Anne

    VastaaPoista